J. Except. People 2018, 7(1):125-127

Structured teaching in practice: Applying the principles of structured teaching in standard school environment

Lucie Schwarzová
Institute of Special Education Studies, Faculty of Education, Palacký University Olomouc, Žižkovo náměstí 5, 771 40 Olomouc, Czech Republic

TUCKERMANN, A., HÄUβLER, A., LAUSMANN, E. Strukturované učení v praxi: Uplatnění principů Strukturovaného učení v prostředí běžné školy. Praha: Pasparta, 2014.

Published: June 11, 2018  Show citation

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Schwarzová, L. (2018). Structured teaching in practice: Applying the principles of structured teaching in standard school environment. Journal of Exceptional People7(12), 125-127
Download citation

References

  1. Cottini, L. & Vivanti, G. (2017). Autismus: Jak pracovat s dětmi a dospívajícími s poruchami autistického spektra. Průvodce. Praha: Logos.
  2. Čadilová, V., Žampachová, Z. (2008). Strukturované učení: Vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami. Praha: Portál.
  3. Čadilová, V. Thorová, K. & Žampachová, Z. (2012). Katalog posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb: Diagnostické domény pro žáky s poruchami autistického spektra. Olomouc: Univerzita Palackého.
  4. Říhová, A., Urbanovská, E. & Pastieriková, L. (2011). Poruchy autistického spektra (Pomoc pro rodiče dětí s PAS). Olomouc: Univerzita Palackého.

This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License (CC BY-SA 4.0), which permits use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.